negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

vasárnap, február 18, 2007

shivamantra

minden reggel, amikor bekapcsolom a gépet a szokásos körömet futom. megnézek néhány oldalt, elolvasok sok hírt. a mindenreggeli oldalak közé tartozik shivamantra blogja is. annyira belemerültem, hogy a gyógyszert is később ettem meg, nem 9kor.
érdemes volt elolvasni azt a sok kommentet. és szomorú is. áll a két tábor, mutogatnak egymásra (kellő távolságból természetesen, mert így könnyebb, nincs arc, nincs szem, amibe bele lehetne nézni.

azon a fórumon 2006 július 11-én invitáltam mindenkit egy közös gondolkodásra. párbeszédre. nem lett belőle semmi. a meghívás él, most is úgy gondolom, eljött az ideje, hogy végre a számítógép (jobbaknak laptop) mellől felállva szemtől-szemben beszélgessünk.
március 3 15 óra: a következő csoporttalálkozónk. valóban mindenki eljöhet.

tisztában vagyok azzal, nem minden HIV-fertőzött akar kibújni a szekrényből, és vannak sokan, még nem HIV-pozitívok (bocsánat a szarkazmusért), akik szeretnék, ha ott is maradnánk. hogy kinek van homokban a feje? őszintén nem érdekel, nekem az a fontos, hogy az én fejem ne legyen ott. nem akarok senkit megváltoztatni akarata ellenére. mindenkinek joga van kirekesztőnek, megbélyegzőnek lenni.

más:
valószínűleg nem szép tőlem, de a kommenteket sosem olvasom el. mint ahogy írni sem szoktam. szerencsére mindig van egy-két barát, aki szól, ha olyasmi van, ami...
selenor: ez nekem nagyon kellett! régóta toporgok, elvagyok a kis külső-belső fájdalmaimmal, nem tudtam lépni. sem előre, sem vissza. kérek még! ilyen segítségre van szükségem mostanság.
"szerintem tévedsz"
biztosan, sok mindenben szoktam tévedni... most éppen nem tudom miben, de téged bölcs és okos embernek ismertelek meg, nem kételkedem abban, amit írtál.

affenébe! inputokra lenne szükségem, hogy outputok lehessenek!