negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

kedd, február 06, 2007

én

volt már olyan érzésed, hogy nem kapsz levegőt, mert nyomnak a belső falak?
volt már olyan érzésed, hogy futnod kell, mindegy merre, csak futni, hogy lásd, hogy ha mozog a két lábad, akkor még egyben vagy, ha zihál a tüdőd, akkor mégiscsak jön valahonnan a levegő?
volt már olyan érzésed, hogy négyszer kezdtél neki egy postnak aztán visszatörölted az egészet, mert nincs értelme, nincs mondanivalója, és egyáltalán minek?
volt már olyan érzésed, hogy mindenki ott volt körülötted, de senkisem?
pszeudomagány.
nem csuktam, nem zártam. a szívem és az érzéseim főleg nem. nincs ajtócsapkodás, sem nagyjelenet. mert nincs zárva az az ajtó. igaz, nyitva sem.
belekezdtem valami újba.
placebo-feloldozás.
ha újra tudok írni a határvonalon belülre - megteszem.
most csak kétszemélyes létezőben tudok túlélni. vele.
sem gondolat, sem játék. nincsenek dobókockáim. veled sosem használtam őket. nincs egyes, vagy hatos, hogy továbbmehess.
vagy. nekem. ha engeded.
vagyok. neked. ha engeded.