negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

kedd, január 02, 2007

neska kicseszett velem,

reggel óta ezen az 5 dolgon morfondírozom.

1.: szeretem a BB-et
2.: néha büszke vagyok arra, amit eddig az életemben csináltam
3.: az elmúlt évek legnagyobb csalódása Tamás, aki azt mondta, szégyellte, hogy szexeltünk (nem is találkozunk...)
4.: az anyámra gyakran úgy gondolok, mint valami ismerősre
5.: egyre gyakrabban érzem, hogy már nem szeretek élni

írhatnék még pár dolgot, amit sosem írtam még le sehol
illetve megengedek magamnak annyi renitenskedést, hogy idebiggyesszek egy újabb pontot:
+1.: Attila az egyik legnagyobb élmény, ami velem történt... félelmetesen okos, elképesztően tud inni, hatalmas szíve van... csak kár, hogy messze :(

akiket én sem kímélek:
hercules, alladin, molly, vegy'ész... és itt megáll a tudományom. tudom, hogy 5 embernek kellene tovább passzolni... de nekem nincs 5 emberem...