negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

szerda, január 10, 2007

nem kóser

hét napból hetet dolgozom

tegnap kaptam:

"Úgy hinnék istenben..
Ha tudnám, hogyan kell..
Pedig sok jó ember őrizte lépteim
aztán én őriztem mások lépteit..
Most meg itt állok egyedül..
Félek is...Éhes is vagyok..
Valaki haraphatna belém egy jó nagyot..

Úgy hinnék istenben..
De nem tudom, hogyan kell..
Nem bántok senkit, mégis sebeket hagyok..
Igazábol tudom, hogy magányos vagyok..
Nem kérdezik...Én barom meg nem mondom..
Hogy fáj, nagyon!

Gondolom, hogy isten az emberekben lakik
Hiszek is bennük meg nem is!!
Csak tudnám, hogy mit keresek itt??

Hiszek én istenben ám nagyon....
Szeret, azt is tudom!
Ezeket meg leírtam, hogy vegyen már valaki észre...
Mert úgy unom önsajnálatom!


Szeretlek és hiányzol!
PEPSY"