negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

kedd, szeptember 19, 2006

gyógyszercsere

tudom, ismétlem önmagam: azt mondogattam mindig, ha nem látszik, nem viszket és nem fáj, akkor rendben vagyok én ezzel az egész AIDS-szel. Természetesen az utóbbi sok hónapban látszott, fájt és néha még viszketett is.
A legrosszabb a fájásokból a lábfájás. Folyamatos, és az utóbbi időben elég intenzív. Múlt héten kaptam két gyógyszert, azok sajnos nem váltak be. A lábaim továbbra is fájtak, viszont sokat űcsörögtem a WC-n.
Ma újabb forduló lábügyben: gyógyszercsere. Combivir helyett Viread és Epivir. Ha 3 hét múlva is fájnak a lábaim, akkor neurológiai vizsgálatok + Tegretol.

Nem vagyok egy nyavalygós fajta, amit lehet, zokszó nélkül tűrök. De az állandó és nem múló fájdalom lassan felőröl.
Nem akarok tegretolt és neurológiai vizsgálatokat, de nagyon szeretnék fájdalom nélküli napokat.