negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

hétfő, június 26, 2006

utólag.

anno azt üzenték prájdék, milyen szép lenne, ha mi, "pozitívan" gondolkodók esetleg egy szép nagy transzparenssel a kezünkben vonulnánk

meg azt is, hogy ott a bícsen lehetne standunk, várva a...


ötletem nekem is volt

mondtam, ebben az évben sem kapott igazán hangsúlyt az AIDS a fesztiválon, szerintem nagyon szép lenne, ha a rendezők egyenpólóban lennének. egyszerű fehér póló, a hátán egyetlen szó: pozitív... negatív... véletlenszerűen az egyik

azt mondták, ezt nem lehet

pénteken beszélgettem egy 23 éves sráccal
2 hete tudta meg, hogy fertőzött
a pozitív barátjával nem használtak óvszert
a pozitív barát azt mondta, ő olyan pozitív, aki nem tudja a fertőzést továbbadni
az akkor még nem pozitív elhitte
most azt kérdezi, milyen testápoló jó a gumihoz

ezt a transzparenst is vihetné valaki a szervezők közül

6 Comments:

At június 26, 2006, Anonymous Névtelen said...

Én meg csetelés közben összeakadtam azzal, aki valószínűleg megfertőzött. Ő nem tudta, hogy ráismertem. A beszélgetésből kiderült, hogy aznap este is készült felszedni valakit, és ha sikerrel járt, és azt csinálta a szerzeményével, amit nekem mondott, hogy mire készül, akkor aznap is megfertőzött egy új embert. És még ki tudja hány alkalommal.
Nem értem, hogy aki tudja, hogy milyen helyzetbe került, az miért fertőz meg másokat készakarva?

 
At június 27, 2006, Anonymous Névtelen said...

Őizé, van olyan pozitív, aki nem tudja továbbadni? Senkinek? Komolyan?

 
At június 28, 2006, Blogger j said...

olyan nincs pan, minden fertőzött tovább tudja adni

 
At június 28, 2006, Blogger shivamantra said...

nem, olyan nincs.
jé, édesem, elvesztettem ennek az embernek a kontakját, aki mindenképpen meg akar halni, segítenél? (nem rád gondolok most) mindent elfelejtek, mert meleg van, és megbuggyant a kis fejecském.

 
At június 28, 2006, Blogger j said...

én már nem akarok meghalni
beletörődöm, hogy élek :)

 
At június 28, 2006, Blogger j said...

ti is törődjetek bele :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home