negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

kedd, április 10, 2007


volt egy ember, akinek mindent elmondhattam. mindent. azt is, amit a Kedvesnek sosem mondanék el, tudta mikor mi a jó, mi a rossz, minek örültem, min bosszankodtam.
azt hiszem, volt egy ember, aki mindent elmondott. talán mindent. azt is, amit a Kedvesének sosem mondott volna el, talán tudtam mikor mi a jó neki, minek örült, min bosszankodott.
évek alatt érett a barátság, tudtam, számíthatok rá, tudta, számíthat rám, kovácsoltuk a nagy terveket, meg a kicsiket, együtt gondolkodtunk, néha még mondani sem kellett, tudta, tudtam...

van egy ember, aki azt írja, felhívta reggel a barátját a jó hírrel - az én telefonom nem csörgött
van egy ember, aki azt írja, nem mondhatja el - sosem titkoltam előtte semmit. magamról sem, másról sem, mert tudtam, egyirányú utca, ha neki mondom. bíztam benne.

volt egy barát
van egy ember
mint a többi

2 Comments:

At április 10, 2007, Anonymous Névtelen said...

az ember volt, van és lesz is!!!!
ezt ne felejtsd el soha!!!

 
At február 28, 2013, Anonymous Névtelen said...

Its such as you learn mу thοughts!

You appear to know so muсh apprоxіmately this, like you wrоte
thе eboоk in іt or something.
I thinκ that you just can do with somе percent to ρreѕsure the mеsѕаge
home a little bit, but instead of that, this is excellent blog.
An excellent read. I will ԁеfіnitely be bacκ.



Feеl free to visit my site: taxicab service in Irving
My website - grapevine tx taxi

 

Megjegyzés küldése

<< Home