negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

hétfő, november 13, 2006

döbbenetesen makacs vagyok

nem lehet ezt szépíteni.
simán összeugrok a kurva honlap kurva fejlécén, pedig semmi értelme...
csak valahogy nehezen viselem, ha megmondják mivel foglalkozzam és mivel ne...

szeretem az érzést, hogy még ura vagyok a tetteimnek, még tudok és képes vagyok gondolkodni, véleményt mondani... dühöngeni...

persze, tudom, a félelem, hogy meghülyülök és nem fogok róla tudni...mármint arról, hogy hülye és beszámíthatatlan vagyok.

meg a türelmetlenségem
valami elkezdődött ezzel az agyi hercehurcával és para van. hittem, hogy örökké élek

az is igaz, hogy nem azt mondtam ilyen, meg olyan legyen, csak azt, hogy próbáljuk ki...

most mosolyszünet
barom vagyok
olyan lesz, amilyennek akarják, amilyennek csinálják

hátul bőven van hely, elférek