negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

péntek, október 27, 2006

perszehogy beszartam

amikor azt hallottam
szisztémás (tuti nem így írják) idegi rendellenesség
körülírt agyi sorvadás

doki mondta, amikor legutóbb ellenőrzésen voltam
persze nem nekem, rólam

nekem azt mondta, szedjem azt a gyógyszert, amit felírt, és persze kedves volt, egy picit tán jobban, mint szokott

gondolkodtam én (a maradékkal)
ez azért jó hír, hiszen íme a bizonyíték, hogy van minek sorvadni
másrészt meg, nem a teljes, hanem csak egy része sorvad, ami a lábamat jelenti, tehár marad az evés, ivás, ürítés, gondolkodás, danolás stb.

azóta persze változott a viszonyom (azt sem tudtam egy ideig, milyen viszonyban legyek ezzel az egésszel)... azon morfondírozom, van-e piros vagy citromsárga elektromos kerekes szék... és ha van is, hogy az ördögbe varázsolom le majd magam innen az elsőröl az utcára, mert lift speciel nincs, de van 19 lépcső... megszámoltam

aztán Józsi haverom jutott eszembe, aki azt mondta, ha majd öregek leszünk, akkor tolókocsiban ülünk mindketten, és versenyezni fogunk

meg azt is mondta Józsi, ha én halnék meg előbb, akkor elhamvasztat, rózsaszín homokórába teszi a port, állandóan forgatja, és azt fogja mondogatni: dógozz buzi!

Józsit eltemették

nekem meg fáj a lábam

2 Comments:

At október 29, 2006, Anonymous Névtelen said...

reméljük, hogy nem lesz túl gyors, már ha ez van...
amúgy meg felviszlek majd :)

 
At október 29, 2006, Anonymous Névtelen said...

simi a lábadra.

olvaslak ám, úgyhogy ne számold túl gyakran a lépcsőket, én számolom helyetted is a másfajta lépcsőket. nna.

nem vagyok kevésbé spleen-es és idióta mint egyébként, ez azért megnyugtató.

vigyázz magadra.

 

Megjegyzés küldése

<< Home