negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

szombat, május 27, 2006

Marika néni

a szomszédom. Marika néni boldog, csak nem tud róla. Azt mondja nekem a folyosón:

- Éedes fiam! (ez vagyok én) Az idén november másodikán leszek 77 éves, ha megérem. De nem akarom. (Marika néni évek óta halni készül, de nem jön össze neki) A férjem, Isten nyugosztalja 2(!) évvel volt idősebb nálam, ő az idén lenne 97(!).

Megfordul, megy a citromsárga steppelt köntösében.

Marika néni boldog.

... valahogy így vagyok én a ténéggyel, tényolccal...

(azt mindannyian tudjuk, hogy Marika néni gyárilag 78 éves, az idén novemberben 79 lesz)

2 Comments:

At május 27, 2006, Blogger Molly Bloom said...

minden blogok közül azér a tiéd a legjobb...

 
At május 28, 2006, Blogger j said...

elfogult vagy molly :)

bevallom, szeretem olvasni a blogod...
imádom az őrületet a fejedben...

 

Megjegyzés küldése

<< Home