negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

csütörtök, május 18, 2006

második

Sosem fogok könyvet írni...
...ahhoz keveset és nem jól olvastam. A könyvek számomra nem a tanulás eszközei voltak. Sosem a cselekmény szálainak professzionális vagy kevésbé amatőr bogozgatását, nem a szókincset, a sehol másutt fel nem fedezhető szókapcsolatokat, a dramaturgiát figyeltem. Az olvasás állapot volt, csak befelé figyeltem közben.Bizton állítom, kevés kivételtől eltekintve a szereplők nevére sem emlékszem, nemhogy a történetre, de elég ránéznem egy "olvasott" könyvre, és újra érzem azt, amit akkor...

Így olvastam éretlenül Fejes Endrét és felnőtt fejjel Micimackót. Sosem számított, hogy értem-e. Ha a könyv képes volt bennem érzéseket indukálni, ha kialakult az Atmoszféra, akkor mindegy, miről szólt.