negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

vasárnap, május 07, 2006

Annának

...mert nem értem, vagy rosszul érzem...

volt egy csapat... sokat dolgoztam érte... volt
volt hit, elszántság
volt volt volt volt volt

már mindegy mi volt

ha tudnék, vonnék józan zárómérleget...
de nem tudok... itt gomolyog bennem minden

kérdések, érzések vannak

amíg három volt, kettő dolgozott
csapatmunka?

amikor egyedül maradt dolgozni kezdett
erre várt?

a közösen megfogalmazott célokra csak 3-4 ember emlékszik?

miket/mikor/hogyan rontottam el?

valóban vakon csörtettem a saját fejem után?

ha látták, hogy rosszul csinálom, miért nem szóltak?

a "Pozitívan" gondolkodók baráti köre valóban pozitívan gondolkodik?

hogyan tudják megcsinálni, hogy egyszerűen nem létezem számukra?
néhány ember, akiket én hoztam össze egyként átlépnek rajtam, hogyan lehet egyszerűen átlépni bárkin?

a fórumot (http://http://www.pozitiv.org.hu/forum/) testületileg ignorálják
komolyan nem értik, hogy ezzel nem engem büntetnek, hanem azokat, akik csak innen, csak itt... akik sosem voltak, és talán sosem lesznek tagjai a csoportnak?

fáj a zsigeri gyűlölet, a vakság

akit semmibe vesznek semmivé válik

csak kérdések, érzések válaszok nélkül

egy nemlétező ember nemlétező szavai a vákuumban

várom, hogy mielőbb leperegjen az a film, és akkor majd megértem az egészet
tán az is kiderül, hová lettek a zoknijaim

igen, lehet kívánni a végét
jó, hogy nem vagyok egyedül
egy egész baráti kör segít nekem