negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

szerda, május 03, 2006

este

Ma este is agytalannak érzem magam. Hetek óta így megy. Nagyon sokat dolgozom, hamar elfáradok (most jó panaszkodni).

(a fenébe, de nehéz... sokkal könnyebben beszélek, mint írok)

Valószínűleg megint el kell kezdenem a fagyöngy tea kúrát. Amikor legutóbb megmérték a vérnyomásom azt mondták, ez vicc, nem vérnyomás - 96/67 volt. Két kávé után. Ráadásul azt a kettőt sem ihattam volna meg, merthogy a vérvétel éhgyomorra történik (karöltve a vérnyomásméréssel). Amikor először elkottyantottam, hogy kávét iszom vérvétel előtt, a nővérke összevonta a szemöldökét. Mondtam, béküljön meg a gondolattal, ha nem kering bennem koffein, a bejárati ajtót sem találom meg. Kalkulálják bele...

A gyomrom még mindig nem tökéletes, állandóan elfelejtek olajbogyót venni. Ha csak ezt felejteném el, nem lenne gond. Van egy füzetem, amiben írom a tennivalókat - to do list :)
Robi barátom valamelyik nap -nem emlékszem melyik volt- felhívott, belgyógyászt keres. Naná, hogy segítek... aztán azzal a lendülettel el is felejtettem... mert nem írtam fel. Ma este írt sms-t, nekem meg ég a pofám. Felírtam egy papírra, ide tettem a monitorhoz... Holnap.

1 Comments:

At február 20, 2009, Anonymous Névtelen said...

88/56 a vérnyomásom. Mindig. Shellong teszt közben 70/34.:) Apámnak is. Anyámnak is. Apám elment vért adni. Megivott egy bögre mérgezően erős kávét (eszpresszót - bögréből), majd 10-szer felszaladt az emeletre és vissza. Megmérték a vérnyomását...az orvos egyre csak csóválja a fejét..."Nahát, legközelebb, mielőtt jön, igyon már meg egy jó erős kávét.."

Ő meg nem merte megmondani, hogy már utána van.

 

Megjegyzés küldése

<< Home