negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

péntek, május 18, 2007

kész para

olyan régen voltam itt, hogy különféle varázslatokat kellett elkövetnem, hogy bejussak
elfelejtettem mindent, ami a belépéshez kell

az elmúlt hetek: életmentő utazás volt, mert már kezdtem teljesen becsavarodni. 2 hét Palermo... volt 14 év után strand, napozás. még mindig vedlek itt-ott.
előtte volt zuhanás a galériáról, ágyban egy hét, aztán utazás görbebottal. dr house.
nem tört semmim, csalánba nem csap...csak zúzódtam...
aztán volt nagyon sok munka. volt idő, amikor nagyon örültem ennek, de amikor a jót töményen kapja az ember, az nem túl egészséges. nem tudtam, nem mindig tudok mértéket tartani.
ilyen vagyok a haragban is. vagy teljesen, vagy sehogy. ahogy űcsörögtem a rohadt szép tengerparton, Palira és Ricsire gondoltam, hogy mennyire hiányoznak.... lett sms, és lett béke az olajfák hegyén.
aztán volt bemutató Lacusnak, aki természetesen most sincs itthon, éppen Prágában játszanak.
én meg próbálom túlélni ezt a három napot.
társfüggő vagyok