negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

kedd, július 04, 2006

zeneműhely - Vince

Kicsi ember

[adjatok, adjatok, adjatok, adjatok]
fázni is fogsz inged nélkül, erős leszel szíved nélkül
élni is fogsz élet nélkül, áll a híd majd szép emlékül

kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet

két kezeddel, életeddel, segíts engem mindeneddel
addig mutasd újra, újra, míg mindenki megtanulja

kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet

sok társamból sok elhagyott s vitt belőlem egy darabot
akármennyit elvesztettem, tovább kell még mindig mennem

kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet


minden egyes kis darabba mi vagyunk itt befalazva
élni kell a többieknek, kik a hídon végigmennek

kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember, add nekünk az ingedet
kicsi ember!

4 Comments:

At július 05, 2006, Anonymous Névtelen said...

nem a témához kapcsolódik, csak véletlenül összeolvastam az oldalsávban lévő bejegyzéscímeket.

Hangi kitartóan mondogatja, végül megerőszakoltam ezt a fránya (az) agyam.

Hatsz a tudatalattimra? :)

 
At július 07, 2006, Blogger j said...

nem a szándék a fontos...
az mindig tisztességes...
a hatás viszont :)))

 
At július 07, 2006, Anonymous Névtelen said...

hát..nekem vannak tisztességtelen szándékaim is :)

 
At július 09, 2006, Blogger j said...

reméltem is, kedves hangi :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home