negatív - pozitív - HIV-pozitív - AIDS

ha újra kezdhetném, akkor is HIV-pozitív szeretnék lenni

szerda, július 12, 2006

nem megy

elég volt
kérem szépen vissza az Életem
most azonnal
képtelen vagyok bemenni dolgozni
nem tudok a munkára koncentrálni
mindent és most akarok
bareback és símogatás
őrület van
vásárolni akarok
enni akarok
nincs itthon kaja
nem tudok kimenni az ajtón
csúnya vagyok
mellpiercinget akarok... karikát
most
a kezét akarom fogni
tengerpartot akarok
dögleni a forró homokban
Őt akarom
nem vagyok alkalmas az életre

3 Comments:

At július 13, 2006, Anonymous Névtelen said...

Ha a személyem felvidít, hát élj a lehetőséggel!

 
At július 14, 2006, Anonymous Névtelen said...

"Őt akarom
nem vagyok alkalmas az életre"

és. még. magamat. is.

ha.

lehetne.

 
At augusztus 11, 2006, Anonymous Névtelen said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Megjegyzés küldése

<< Home